Erfaringskonferanse – sammen utvikler vi bærekraftige helsetjenester i nord
Helsepersonell, ledere og brukere fra hele Nord-Norge møtes i Tromsø 24.–25. august for å dele erfaringer, resultater og eksempler på vellykkede samhandlingsprosjekter mellom kommunale helse- og omsorgstjenester og spesialisthelsetjenesten. Konferansen arrangeres av Helse Nord RHF og KS Nord, og har…
